other
  • Aankondiging mid-herfstfestivalvakantie
    September 09, 2022 Aankondiging mid-herfstfestivalvakantie
    Midherfstvakantieschema 3 dagen van 10 september tot 12 september Deze feestdag is aangepast volgens dubbele weekenden Ik wens iedereen een gelukkig Mid-Autumn Festival en een gelukkig gezin Let hierbij op!
    Bekijk meer
  • het bedrijf versterkt de vaardigheidstraining van medewerkers
    May 25, 2022 het bedrijf versterkt de vaardigheidstraining van medewerkers
    om het vaardigheidsniveau van werknemers te verbeteren en hun theoretische kennis van productie te verrijken, op 25 mei, organiseerde het bedrijf relevant productielijnpersoneel om vaardigheidstrainingen te geven. gedurende de periode, heeft de manager van de afdeling procesplanning uitvoerig de gangbare krimpkousen en de classificatie van de kokers, het veelvoorkomende fenomeen slechte kokertechnologie, etc., toegelicht zodat de medewerkers hebben een dieper begrip en begrip van de krimpkousen, en hebben een beter begrip van de krimpkousen. allerlei slechte problemen die in de productielijn worden aangetroffen, hebben een meer diepgaand begrip, en hoe deze slechte problemen in toekomstige productie te voorkomen, om tegelijkertijd de productkwaliteit. te verbeteren, door middel van vragen, alle medewerkers hun bestaande kennis laten consolideren en verdiepen, en beseffen het gebrek aan hun eigen technische kennis, zodat ze gericht kunnen worden in toekomstig leren. het bedrijf organiseert van tijd tot tijd relevante vaardigheidstrainingen, die niet alleen het praktische vermogen van de werknemers, vergroten, maar ook de werknemers aanmoedigen om problemen op te sporen in het proces van continu leren, zichzelf verbeteren, en zich meer op hun gemak voelen in toekomstig werk.
  • vetverbrandende PK-activiteiten tijdens focusens 5 dagen arbeidsdag vakantie
    April 29, 2022 vetverbrandende PK-activiteiten tijdens focusens 5 dagen arbeidsdag vakantie
    hallo iedereen in focusens , onder de speciale covid pandemie , is het onmogelijk om naar buiten te gaan om plezier te hebben in de 5-daagse dag van de arbeid vakantie . Er wordt speciaal een vetverbrandende prijsuitreiking georganiseerd door focus detectie- en controlebedrijf tijdens de vakantie. hopen we dat alle jongens actief zullen deelnemen. voor details, zie het volgende: 1. op de eerste en vijfde ochtend van de vakantie, post je gewicht in de groep 2. iedereen die meer dan 0.5 kg verliest, wordt beloond met 1 ijsje 3. de persoon die het meeste gewicht verliest, wordt beloond met 1 KFC-familie-emmer 4. je kunt ook je taille laten zien om je smalle taille te onthullen in dit evenement, hoop ik dat iedereen gezond kan worden terwijl hij ontspant tijdens de vakantie. elke focus sensing jongen en meisje zal thuis's jongens en meisjes samen zijn. focus detectie- en regeltechnologie co., ltd 29 april, 2022
    Bekijk meer
  • het bedrijf hield een reünie diner evenement
    May 31, 2022 het bedrijf hield een reünie diner evenement
    op 27 mei , 2022, hield het bedrijf een reünie diner evenement. het evenemententerrein was vol passie, enthousiasme en actieve sfeer. door middel van dit etentje, het bedrijf's medewerkers hebben de relatie tussen collega's verdiept, en tegelijkertijd de communicatie en samenwerking tussen teams. bevorderd, het heeft ook iedereen in staat gesteld om stress te verlichten van stressvol werk, hun lichaam en geest te ontspannen, en zich wijden aan het werken met een betere mentale kijk in de toekomst. werk elke dag. in het licht van de ernstige situatie van binnenlandse epidemieën en buitenlandse oorlogen dit jaar, zullen we niet verslappen. we zullen meer aandachtig werken. laten we ons vertrouwen en onze moed gebruiken om vooruit te gaan en een betere toekomst te schrijven voor het bedrijf.
  • merk op
    May 25, 2022 merk op
    onlangs, vond er een groot brandongeval plaats in een fabriek op het elektromechanische industrieterrein, en de verliezen waren groot. om goed werk te kunnen leveren in het bedrijf's verborgen veiligheidsongevallenwerk en het voorkomen van brand ongevallen, op verzoek van het sociaal en residentieel comité, werd het bedrijf geïnstalleerd en gecontroleerd om de veiligheid van de werknemers van het bedrijf's en de eigendommen van het bedrijf's. , te garanderen en ook om alle werknemers om aandacht te besteden aan brandveiligheid op het werk en beschaafde woorden en daden te houden op openbare plaatsen. de mededeling over brandveiligheid luidt als volgt: 1. medewerkers organiseren om kennis over brandveiligheid te leren. 2. kennis over brandveiligheid, zoals veilig elektriciteitsgebruik en veilige bediening, bij werknemers bevorderen door middel van verschillende effectieve vormen, hen aansporen om goede gedragsgewoonten te ontwikkelen, en hen helpen hun vermogen om met brandgevaar om te gaan te verbeteren.3. controleer zorgvuldig het illegale gebruik van elektriciteit en vuur (rokende sigarettenpeuken), verbied werknemers ten strengste om elektrische apparaten met een hoog vermogen te gebruiken, en onderzoek streng de ongeoorloofde bedrading van draden om de veiligheid van het elektriciteitsgebruik te waarborgen. 4. roken in de werkruimte, er mogen geen brandbare en brandbare materialen rondgegooid worden. overtreders krijgen geldboetes en worden ontslagen met nadelige gevolgen. 5. controleer zorgvuldig of de uitgeruste brandveiligheidsuitrusting en de brandveiligheidsevacuatieborden in goede staat zijn en in normaal bedrijf zijn. 6. versterken van het beheer van opslagplaatsen voor ontvlambare en explosieve chemicaliën. let hierbij op!
  • 1 mei vakantieaankondiging op 1e werkdag
    April 27, 2022 1 mei vakantieaankondiging op 1e werkdag
    30 april - 4 mei vakantie, totaal 5 dagenl 24 april wordt aangepast naar een normale werkdag, en de shift is op 30 aprill 7 mei wordt aangepast naar een normale werkdag, en de shift is 3 meil 8 mei wordt aangepast naar een normale werkdag, en de shift is 4 mei de 7e-8e van deze feestdag wordt aangepast aan het weekend let hierbij op! focus detectie- en regeltechnologie co., ltd 28 april, 2022
    Bekijk meer
  • Het bedrijf versterkt de opleiding van medewerkers
    June 22, 2022 Het bedrijf versterkt de opleiding van medewerkers
    Op 22 juni organiseerde het bedrijf een personeelstraining. De trainer dhr. Wang gaf personeelstraining in het magazijn. Productielijnpersoneel, magazijnbeheer, verkoopmedewerkers, technici en ander gerelateerd personeel namen deel aan de training. De inhoud van de training omvat de verschillen en het gebruik van verschillende draden, de fysieke identificatie van verschillende draden en de structuurintroductie van verschillende draden. Krachtige training van werknemers is een belangrijke moderne benadering van bedrijfsbeheer om de professionele kwaliteit van werknemers voortdurend te verbeteren, de prestaties van bedrijfsorganisaties te verbeteren, een goede sfeer voor leren en werken te creëren en duurzame ontwikkeling van ondernemingen te bevorderen. Het geven van personeelstraining is van groot belang voor het management, de ontwikkeling van ondernemingen,
    Bekijk meer
  • het bedrijf voert kwaliteitsmaandactiviteiten uit
    April 22, 2022 het bedrijf voert kwaliteitsmaandactiviteiten uit
    om de kwaliteit van het bedrijf's te verbeteren producten, de werkkwaliteit en het enthousiasme van de medewerkers te verbeteren, het verantwoordelijkheidsgevoel van het productiepersoneel te verbeteren, en de bedrijfscohesie te versterken, in april 2022, ons bedrijf lanceerde een kwaliteitsmaandactiviteit met als thema "alle medewerkersactie, kwaliteitsverbetering". onder leiding van het bedrijf, de productielijn is zeer gewaardeerd, zorgvuldig georganiseerd , en strikt vereist. het kwaliteitsniveau van de productielijn heeft opmerkelijke resultaten opgeleverd, en het productkwalificatiepercentage is sterk verbeterd in vergelijking met de vorige periode. de activiteiten met betrekking tot de situatie zijn als volgt samengevat : 1. leiders letten op en organiseren zorgvuldig om de activiteiten van de kwaliteitsmaand, beter uit te voeren hield het bedrijf op de ochtend van 1 april , 2022 een bedrijfsbrede personeelsvergadering om de activiteiten te mobiliseren. mr. liu beschreef in het kort het doel en de vereisten van de kwaliteitsmaandactiviteiten, en kondigde de start aan van de kwaliteitsmaandactiviteiten. 2. verschillende publiciteit uitvoeren om het kwaliteitsbewustzijn te verbeteren in de kwaliteitsmaandactiviteiten, zijn verschillende vormen van publiciteitsactiviteiten met een rijke inhoud uitgevoerd om kwaliteitskennis te populariseren en publiciteitsinspanningen te vergroten om de medewerkers te verbeteren' kwaliteitsbewustzijn en het creëren van een goede sfeer waarin iedereen waarde hecht aan kwaliteit en iedereen belang hecht aan kwaliteit. 3. trainingsinspanningen versterken deze "kwaliteitsmaand" activiteit zorgde voor een climax van leren, waardoor medewerkers een kwaliteitsconcept konden opzetten en hun kwaliteitsbewustzijn konden verbeteren. de productielijn voert kwaliteitstrainingen voor medewerkers uit via verschillende vormen. 4. controleert strikt de kwaliteit van het productieproces om de kwaliteitscontrole van het proces effectief te realiseren en het vermogen tot zelfinspectie te verbeteren , wordt de zelfinspectie in het productieproces versterkt . de inspecteurs hebben de intensiteit en frequentie van inspecties verhoogd , alle dimensies worden strikt geïmplementeerd in overeenstemming met het bedrijf's interne controlenormen, en gedetailleerde registraties worden gemaakt. de productiesupervisor beheert strikt de kwaliteit van de productielijn, zodat de productkwaliteit aanzienlijk is verbeterd.

Een totaal van 2 Paginas

laat een bericht achter
enige informatie gewenst? laat hier een bericht achter alstublieft .

thuis

producten